Moi sup yang menggiurkan~

Hmm semenjak perut berisi ni (almost 2 month pregnancy) selera makan makin menurun. Berat pun alhamdulillah walaupun still obes tapi turn la jugak dlm 5 kilo~ Mase2 gini aku cover dengan coklat Kissess paket kecik tu (RM8.90) n buah2 mcm epal n anggur..mempelam xyah kata la memang xputus.. Baru2 ni je yang aku kureng sket mempelam.Jemu agaknye.

Story pasal moi sup ni.. aku ni alah pada bau nasi dan lauk.. So xleh la aku mkn smua tu. Then aku g Marrybrown aritu try chicken poridge dia emm bleh la telan.. Aku ni xmau muntah.. Xsyok la..Muntah tu menyeksakan.. So aku akan buatapa saja asalkan xmuntah..

Nak buat sendiri?huh bau dia pun aku nk temuntah.. So aku decide nk beli je.. RM3.80 semangkuk..Dengan ayam seketul RM2.90. Dekat2 RM10 jugak la melayang.. Tapi aku still suke moi..asalkan makan.. nasik lembik mmg faveret aku.. kalau ada daging or ayam lagi ok.then carrot masin..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment