Choq ketam-penah ka hampa ghasa?

Sebelum ni kita hanya pernah dengar tentang choq (cucur) udang, choq bawang, choq jagung bla bla kan? Ha ni la aku pun yang dah erm hampir setengah dekad dok Kedah ni pun baru tau rupenye ade choq ketam weh~ hahaha! memule aku ingatkan tipu2 je.. tapi reality rupenye.. kalau korang terasa ingin menikmati choq ketam (sebenarnye aku pon xpenah rase..hihi) korang g la ke Kuala Perlis pada waktu petang berhampiran jeti Kuala Perlis.. Harga dia aku xberapa pasti la.. Tapi kalau berdasarkan gambar nih, macam ketam goreng tepung je..kan?kan? cicah dia mungkin macam pasemboq punye kuah la kot... pape pun kalo nk tau, jom blanje cik hanil g Kuala Perlis..hehe
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS